Olimpiada Matemática

Publicat el Dilluns, 08 Mai 2017
El passat 8 d'Abril es celebrà la fase comarcal de l'Olimpíada Matemàtica organitzada per la societat matemàtica Al-khwarizmi. Un total de 1373 estudiants procedents de 180 centres educatius de la província de València es repartiren en 6 seus per a la realització de les proves dissenyades per la societat. Del nostre IES acudí una notable representació tant de primer com de segon cicle de la ESO.
IMG 4309Només 148 del total d'alumnes passaren a la fase provincial de l'Olimpíada disputada aquest darrer dissabte dia 6 de Maig, a Ribarroja del Túria. I al IES D'El Puig de Santa Maria estem d'enhorabona puix la nostra alumna de 2n d'ESO Elisa Martínez Martínez va estar present i va fer un gran paper.

IMG 4399

Enhorabona a tot l'equip Olímpic de l'IES. Ha sigut una gran experiència que esperem es torne a repetir el curs que ve.

Departaments

Publicat el Divendres, 08 Mai 2015